Aby skutecznie komunikować się z naszym urzędem osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:
- skorzystać z usługi tłumacza języka migowego on-line, która umożliwia połączenia wideo z tłumaczem języka migowego z poziomu przeglądarki internetowej, aplikacji mobilnej oraz dowolnego urządzenia z kamerą. Usługa ta jest dostępna w dni robocze w godzinach od 8:00 do15:00,
- złożyć wniosek na adres: Drugi Urząd Skarbowy w Opolu, ul. Pileckiego 2, 45-331 Opole,
- wysłać e-mail na adres: 2us.opole@mf.gov.pl(link otwiera nową wiadomość w programie obsługi poczty elektronicznej),
- skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numery telefonu infolinii KAS: 22 330 03 30 – z telefonów komórkowych, 801 055 055 – z telefonów stacjonarnych,
- skontaktować się osobiście, zgłaszając się w siedzibie urzędu w godzinach urzędowania: poniedziałek w godzinach od 8:00 do 18:00, wtorek - piątek od 8:00 do 15:00,
-
przekazać pismo na adres do doręczeń elektronicznych (ADE): AE:PL-70553-52181-STGEV-13
-
przekazać pismo poprzez konto w e-Urzędzie Skarbowym (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym).
W kontakcie z naszym urzędem osoba słabo słysząca może także skorzystać z systemu pętli indukcyjnej na sali obsługi klienta.