Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Siedziba Izby Administracji Skarbowej w Opolu znajduje się przy ul. płk. Witolda Pileckiego 2 w Opolu.
Na czele Izby stoi Dyrektor, który podlega Ministrowi Finansów.
Dyrektorowi w pracy pomagają zastępcy, a także pracownicy i funkcjonariusze.
Izba Administracji Skarbowej w Opolu jest jednostką Krajowej Administracji Skarbowej (w skrócie KAS).
W każdym województwie jest jedna izba administracji skarbowej.
KAS w naszym województwie
Opolską KAS tworzą:
- izba administracji skarbowej;
- urzędy skarbowe (13);
- urząd celno-skarbowy, w ramach urzędu celno-skarbowego działają delegatury urzędu celno-skarbowego (1) i oddziały celne (2).
Czym się zajmuje Izba?
Dyrektor Izby nadzoruje zadania wykonywane przez naczelników urzędów skarbowych i naczelnika urzędu celno-skarbowego.
Dostępność architektoniczna
Informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynków Izby znajdują się na stronie internetowej w zakładce Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo (link otwiera nowe okno w tym samym serwisie).
Kontakt z Izbą Administracji Skarbowej w Opolu
Aby załatwić sprawy w Urzędzie osoby z niepełnosprawnościami mogą:
-
skorzystać z usługi tłumacza języka migowego on-line, która umożliwia połączenia wideo z tłumaczem języka migowego z poziomu przeglądarki internetowej, aplikacji mobilnej oraz dowolnego urządzenia z kamerą. Usługa ta jest dostępna w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00,
-
złożyć wniosek na adres: Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. płk. Witolda Pileckiego 2, 45-331 Opole,
-
wysłać e-mail na adres: ias.opole@mf.gov.pl (link otwiera nową wiadomość w programie obsługi poczty elektronicznej),
-
wysłać fax na numer: 77 456 43 13,
-
skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numery telefonu: 77 454 00 67 do 70; 77 440 32 00; 77 440 32 38,
-
skontaktować się osobiście, zgłaszając się w siedzibie urzędu w godzinach urzędowania od 7:30 do 15:30,
W kontakcie z naszym urzędem osoba słabo słysząca może także skorzystać z systemu pętli indukcyjnej na sali obsługi klienta i w punkcie rejestracji wizyt w urzędzie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej w zakładce: Dostępność/Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących (link otwiera nowe okno w tym samym serwisie).