Skontaktuj się z nami:
- 22 330 03 30 – z telefonów komórkowych
- 801 055 055 – z telefonów stacjonarnych
- +48 22 330 03 30 – z telefonów z zagranicy
Obsługa telefoniczna klientów▼
(Szczegóły - kliknij aby dowiedzieć się więcej)
- Poniedziałek: 8:00 – 18:00
- Wtorek – Piątek: 8:00 – 15:00
Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.
Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.
Wybierz cyfrę 1, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych. Następnie, aby wybrać odpowiednią kategorię sprawy, naciśnij odpowiednią cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:
- Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT - wybierz 1
- Podatek od czynności cywilnoprawnych PCC - wybierz 2
- Spadki i darowizny - wybierz 3
- Podatek od towarów i usług VAT, i kasy fiskalne - wybierz 4
- Podatek dochodowy od osób prawnych - wybierz 5
- Podatek akcyzowy - wybierz 6
- Rejestracja podatkowa NIP, VAT, ZAP-3, rachunek bankowy - wybierz 7
- Umówienie wizyty w urzędzie - wybierz 8
Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkową – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych udzielają indywidualnej informacji podatkowej, po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.
*Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.
Egzekucja administracyjna▼
(Szczegóły - kliknij aby dowiedzieć się więcej)
Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu:
Dział Spraw Wierzycielskich - raty, odroczenia, umorzenia.
- 77 407 45 55
- 77 407 45 64
- 77 407 46 22
- 77 407 45 28
Dział Egzekucji Administracyjnej nie udziela informacji o mandatach karnych.
- 77 407 45 68
- 77 407 46 00
- 77 407 46 26
- 77 407 46 28
- 77 407 46 03
- 77 407 45 99
TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym▼
(Szczegóły - kliknij aby dowiedzieć się więcej)
Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.
Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.
Krajowa Informacja Skarbowa▼
(Szczegóły - kliknij aby dowiedzieć się więcej)
Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).
Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.
Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.
e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.