Telefony

    Telefony

    Telefony

    Skontaktuj się z nami:

    • 22 330 03 30 – z telefonów komórkowych
    • 801 055 055 – z telefonów stacjonarnych
    • +48 22 330 03 30 – z telefonów z zagranicy

    Obsługa telefoniczna klientów▼

    (Szczegóły - kliknij aby dowiedzieć się więcej)
    • Poniedziałek:   8:00 – 18:00
    • Wtorek – Piątek:  8:00 – 15:00

    Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.
    Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.
    Wybierz cyfrę 1, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych. Następnie, aby wybrać odpowiednią kategorię sprawy, naciśnij odpowiednią cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:

    • Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT - wybierz 1
    • Podatek od czynności cywilnoprawnych PCC - wybierz 2
    • Spadki i darowizny - wybierz 3
    • Podatek od towarów i usług VAT, i kasy fiskalne - wybierz 4
    • Podatek dochodowy od osób prawnych - wybierz 5
    • Podatek akcyzowy - wybierz 6
    • Rejestracja podatkowa NIP, VAT, ZAP-3, rachunek bankowy - wybierz 7
    • Umówienie wizyty w urzędzie - wybierz 8

    Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkową – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych udzielają indywidualnej informacji podatkowej, po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.
    *Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.


    Egzekucja administracyjna▼

    (Szczegóły - kliknij aby dowiedzieć się więcej)

    Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Opolu:

    Dział Spraw Wierzycielskich - raty, odroczenia, umorzenia

    • 77 44 79 147
    • 77 44 79 172
    • 77 44 79 173

    Dział Egzekucji Administracyjnej

    • 77 44 79 228
    • 77 44 79 164
    • 77 44 79 156
    • 77 44 79 219

    TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym▼

    (Szczegóły - kliknij aby dowiedzieć się więcej)

    Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.
    Pamiętaj!
    Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.

    grafika dekoracyjna


    Krajowa Informacja Skarbowa▼

    (Szczegóły - kliknij aby dowiedzieć się więcej)

    grafika z napisem Krajowa Informacja Skarbowa

    Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).
    Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.

    Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.


    Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.

    grafika z napisem e-Urząd Skarbowy

    e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.

    grafika z napisem Twój e-US odbieraj dokumnety na swoim koncie Wyraź zgodę na e-Korespondencję w e-Urzędzie Skarbowym

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 16.10.2019 Data publikacji: 02.12.2015 11:25 Data ostatniej modyfikacji: 21.10.2024 12:35
    Autor: Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego w Opolu Osoba publikująca: Barbara Popowicz Osoba modyfikująca: Michał Szelka